• Om oss
  • Kontakt oss
  • Logg inn for red.

Søkeskjema

Meny

Søkeskjema

  • Forside
  • Kurs og seminarer
    • Kurs og seminarplan
    • Om kurs- og seminararbeidet
    • Bli kursinstruktør
  • Foredrag
    • Foredrag fra seminarer
    • Foredrag fra fag- og medlemsmøter
  • Vår organisasjon
    • Hva er Norsk Arkivråd
    • Styret
    • Kompetanseutvalget
    • Redaksjonsutvalget
    • Seminarutvalget
    • Utvalg for faglig nettverk
    • Sekretariatet
    • Generalforsamling
    • Vedtekter
    • Strategi- og handlingsplan
    • Personvernerklæring
  • Nyhetsarkiv
  • Bli medlem
  • Fagpolitisk arbeid
    • Debattinnlegg, innspill, samarbeid
    • Høringssvar
    • Om NAs politiske arbeid, samt innlegg på Stortingets budsjetthøringer
  • Tidsskriftet INIO
  • Arkivfaglig
    • Arkivutdanning
    • Sjekklister og veiledninger
    • Offentlighetsloven
  • In english
  • Informasjonsbrev
  • Søk stipend

Difi-rapport - Kommunikasjon mellom offentlige virksomheter skal skje digitalt

Digital kommunikasjon som hovedregel, er prinsippet som ligger til grunn for digitaliseringen av offentlig sektor. Likevel kommuniserer både store og små offentlige virksomheter med hverandre via papirpost.

I Difi-rapport 2013:13 Meldingsutveksling internt i forvaltningen anbefaler Difi tre konsepter for å digitalisere det som i dag sendes som papirpost.

 

http://www.difi.no/artikkel/2013/12/digital-kommunikasjon-som-hovedregel-ogsaa-mellom-offentlige-virksomheter-anbefalte-konsepter

 

http://www.difi.no/filearchive/rapport-meldingsutveksling-internt-i-forvaltningen-2013-13.pdf

Foreningen INIO - Postboks 14 Sagene, 0415 Oslo | Tlf: 94 09 88 80 | postmottak (a) arkivrad.no | Org.nr: 975 581 616

Personvernerklæring