Organisering av oppgaver og tjenester

Faglig nettverksutvalg inviterer til webinar 23. oktober.

     – Stramme budsjetter og dårlig økonomi i offentlig forvaltning

     – Arkivverkets årsrapport for tilsyn der flere mangler trekkes frem

     – Nytt regelverk for arkivsektoren er rett rundt hjørnet

Dette er eksempler som gjør at rammebetingelsene for vår sektor kan oppleves utfordrende.

Kan organisering av tjenesten brukes for å legge til rette for en mer kostnadseffektiv og robust oppgaveløsing, samt sikre (mer) pålitelige leveranser til våre interne og eksterne kunder? Kan det være stordriftsfordeler å hente ut?

Organisering av oppgaver og tjenester er noe mange i vår sektor er opptatt av i disse dager. Nå har du muligheten til å høre erfaringer og tanker rundt dette spennende temaet fra tre helt ulike virksomheter.

Innlegg ved:
- Lena Andersen, seksjonsleder for forvaltning av elektronisk saksbehandling og dokumentasjon      
  ved Universitetet i Oslo
- Eva Marie Mathisen, Arkivleder i Lillehammer kommune
- Anne Therese Wengshoel, produktansvarlig for Public 360 i Nav,
  og Jan Fredrik Eidem, kontorsjef dokumentsenter, Nav

Pris:
Kr. 250,- per person, for Foreningen INIOs medlemmer
Kr. 350,- per person, for ikke-medlemer

Påmelding

Tid: Torsdag 23. oktober kl. 11.00-12.30 
        Webinar i Zoom. Logg inn sendes dagen før webinaret.