Påmelding - Høstseminar 07.12.2021

Bindende påmelding til Norsk Arkivråds miniseminar Høstseminar "Fremtidens dokumentasjonsforvaltning og informasjonsstyring",
Digitalt dagsseminar tirsdag 07. desember  2021, start kl. 10.00 - slutt senest kl.16.00
 

Avbestillingsregler

Deltakeravgift for digital deltakelse:
Kr. 1000,- for Norsk Arkivråds medlemmer
Kr. 2000,- for ikke-medlemmer

Deltakerens navn
Deltakerens arbeidssted. Ved store organisasjoner gjerne også region eller avdeling.
Deltakers e-post adresse
Navn og fakturaadresse til fakturamottaker, inkludert postnummer og sted.
Ved EHF-faktura bør dette feltet fylles ut med ressurs- ansatt- eller avdelingsnummer. Hør med en kollega eller økonomiavelingen i din organisasjon dersom du er usikkert på din virksomhets rutiner.
Se lenken øverst i teksten for avbestillingsregler for seminarer.
Vekt: 
0